مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 05:252023-08-24سياسي

تمدید مهلت ارسال آثار بخش رسانه اشکواره حسینی تا 10 شهریور


دبیر بخش رسانه ششمین همایش ملی فرهنگی هنری اشکواره حسینی گفت: پس از استقبال اصحاب رسانه در روزهای پایانی ارسال آثار به این رویداد مهم، مهلت ارسال آثار به بخش رسانه اشکواره حسینی تا 10 شهریور امسال تمدید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، قربانعلی مسافر چهارشنبه شب در آیین رونمایی پوستر ششمین اشکواره حسینی و نشست خبری با اصحاب رسانه و خبر، اظهار کرد: با توجه به استقبال فراوان خبرنگاران و هنرمندان در استان مازندران و سایر استان های کشور، مهلت ارسال آثار به این رویداد مهم تا 10 شهریور امسال تمدید شد.

وی افزود: ششمین همایش ملی اشکواره حسینی پس از ارسال فراخوان استانی، منطقه ای و فرااستانی امسال برای نخستین بار با گستره ملی برگزار می شود و تاکنون از استان های مختلف کشور اثرهای ارزشمند و فاخر به دبیرخانه اشکواره ارسال شد.

دبیر بخش رسانه ششمین همایش ملی فرهنگی هنری اشکواره حسینی با دعوت از خبرنگاران برای ارسال آثار تا 10 شهریور امسال، تصریح کرد: اشکواره حسینی در بخش رسانه با هدف شناسایی و ارزیابی تولیدات کیفی رسانه ای در حوزه عاشورا، معرفی دیدگاه های نو در حوزه محرم، ترویج فرهنگ عاشورایی، از خودگذشتگی و ایثار در دوران دفاع مقدس پا به میدان گذاشته و ترویج فرهنگ حسینی در جامعه، معرفی آداب و آیین مردمی در دهه محرم، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت ارسال آثار بخش رسانه اشکواره حسینی تا 10 شهریور

تمدید مهلت ارسال آثار بخش رسانه اشکواره حسینی تا 10 شهریور