مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 19:502023-09-21سياسي

مدیران به کارمندانی که در اجرای پروژه ها سنگ اندازی می کنند، تذکر دهند


فرماندار ویژه ملایر عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان را مثبت و مطلوب ارزیابی کرد و خطاب به مدیران گفت: کارمندانی که در ادارات با سیاست های دولت همراه نیستند و در اجرای پروژه ها سنگ اندازی می کنند، - ایسنا/همدان فرماندار ویژه ملایر عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان را مثبت و مطلوب ارزیابی کرد و خطاب به مدیران گفت: کارمندانی که در ادارات با سیاست های دولت همراه نیستند و در اجرای پروژه ها سنگ اندازی می کنند، باید مورد مؤاخذه و تذکر قرار گیرند.

سلمان اسماعیلی پنجشنبه 30 شهریور در جلسه شورای اداری شهرستان ملایر، تأکید کرد: مدیران ادارات باید مسئولیت پذیر و ریسک پذیر باشند و کارمندان را در ارائه خدمت به مردم و اجرای سیاست های دولت همراه کنند و موظف به همکاری با اصحاب رسانه هستند.

وی با تأکید بر اینکه میزهای خدمت با قوت ادامه دارد، گفت: از 150 میز خدمت عبور کردیم و هر جایی که مردم باشند، ما نیز برای شنیدن حرف مردم و حل مشکلات آنها حضور داریم.

فرماندار ویژه ملایر به پیش بینی های ملی، منطقه ای و بین المللی در اثر پدیده ال نینو مبنی بر بارش های فوق نرمال از اواسط مهرماه اشاره و تأکید کرد: در اسرع وقت باید ستاد بحران این شهرستان تشکیل شود و همه اعضای ستاد بحران آمادگی لازم را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران به کارمندانی که در اجرای پروژه ها سنگ اندازی می کنند، تذکر دهند

مدیران به کارمندانی که در اجرای پروژه ها سنگ اندازی می کنند، تذکر دهند