مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 19:012023-09-20سياسي

حل ابرچالش «روستای زیارت» با همت جمعی در دولت سیزدهم


مدیرکل گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی استان گلستان تصریح کرد: در همین راستا طرحی را با عنوان توسعه گردشگری در روستای زیارت تهیه شد، موضوع در کمیسیون ها و کمیته های مختلف با حضور استاندار گلستان مطرح شد، مسائل حقوقی و قانونی آن بررسی و مرتفع شد و امروز به شرایطی رسیده ایم که با بهره گیری از ظرفیت مردم روستا در تلاشیم طرح گردشگری با سرعت اجرایی شود.

ساوری بیان کرد: یکی از مناطق گردشگری منطقه زیارت، آبشار معروف به آبشار زیارت است که راه دسترسی به این آبشار بسیار شرایط نامناسبی دارد و در همکاری فرا دستگاهی و با کمک دستگاه قضایی و مردم روستا و شهرداری گرگان در تلاشیم تا با بهبود شرایط دسترسی و معرفی این منطقه به گردشگران شاهد توسعه گردشگری و حضور مسافران در این نقطه باشیم.

وی اضافه کرد: جذابیت های طبیعی و بکر منطقه زیارت برای تمامی مردم دنیا جذاب است و تقریبا شرایط این منطقه در دنیا کم نظیر است و به سادگی می توان با توسعه گردشگری، درآمد پایدار را برای مردم روستا فراهم کرد.

استاندار گلستان در نشست ارایه گزارش مشاور تهیه طرح گردشگری برای زیارت گرگان با حضور مسوولان دستگاه های مرتبط استانی  گفت: مطالبه به حق رونق اقتصادی بومیان و تعیین تکلیف ساخت و سازهای غیرمجاز باید در تهیه طرح جامع و اصولی برای زیارت گرگان لحاظ و واضح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل ابرچالش «روستای زیارت» با همت جمعی در دولت سیزدهم

حل ابرچالش «روستای زیارت» با همت جمعی در دولت سیزدهم