مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 18:102023-08-27اقتصادي

امکانات و تسهیلات بازآفرینی نیاز مردم در حوزه مسکن را رفع می کند


استاندار تهران با اشاره به بهره برداری از 7500 واحد بافت فرسوده و بازآفرینی در سطح پایتخت گفت: امکانات و تسهیلات بازآفرینی نیاز مردم در حوزه مسکن را رفع می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا فخاری بعد از ظهر یکشنبه در جلسه شورای عالی مسکن با اشاره به اهمیت تأمین مسکن اظهار داشت: امروز حدود هشت هزار و 728 واحد در استان تهران مورد بهره برداری قرار می گیرد که 7500 واحد مربوط به بافت فرسوده و بازآفرینی است و در سطح شهر تهران می باشد.

وی با اشاره به اهمیت بازآفرینی افزود: بخش خصوصی در استفاده از این روش بیشتر مشارکت دارد و تسهیلات تشویقی توسط شهرداری در زمینه تراکم تسهیلات و تخفیف عوارض ناشی از صدور پروانه زمینه برای مشارکت بخش خصوصی را فراهم می کند.

استاندار تهران عنوان کرد: در 5 ماه اول سال، شاهد رشد 191 درصدی تقاضا و صدور پروانه هستیم که نقطه عطفی در توجه مردم به موضوع بازآفرینی است.

فخاری سپس گفت: امکانات و تسهیلات بازآفرینی که سبب تسهیل رفع نیازهای مردم در حوزه تأمین مسکن می شود باید با فرهنگ سازی مناسب در مناطق مختلف تهران اعمال شود.

وی ادامه داد: در بازآفرینی زیرساخت ها و امکانات روبنایی از قبل فراهم است و این مزیت نشان می دهد که به جای سرمایه گذاری مجدد باید از این فرصت استفاده کرد تا مشکل مردم را رفع کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات و تسهیلات بازآفرینی نیاز مردم در حوزه مسکن را رفع می کند

امکانات و تسهیلات بازآفرینی نیاز مردم در حوزه مسکن را رفع می کند