مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 04:052023-08-30اقتصادي

افتتاح همزمان 57 پروژه ملی محیط زیستی در مازندران


رییس سازمان محیط زیست با اشاره به افتتاح ویدئوکنفرانس 57 پروژه ملی محیط زیست، گفت: در دولت سیزدهم ایجاد تصفیه خانه اولویت نخست هر پروژه جدید و صنعت معدن کاوی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، علی سلاجغه رییس سازمان محیط زیست همزمان با هفته گرامیداشت دولت سه پروژه زیست محیطی کارخانجات صنعتی و تولیدی این شهرستان را افتتاح کرد.

پروژه حذف پساب ریفاینز و طرح جمع آوری و انتقال غبار و حذف غبار محیطی واحد ضایعات سوز شرکت دانش بنیان چوب و کاغذ با میزان جابجایی و ذخیره 15 تا 20 تن در روز نخستین افتتاح رییس سازمان محیط زیست را رقم زد.

رییس سازمان محیط زیست در این مراسم اظهار کرد: حفاظت از محیط زیست وظیفه همگانی است و همه وظیفه داریم تا برای حفظ و حراست از محیط زیست اطراف خود احساس مسؤولیت کنیم.

علی سلاجغه با اشاره به تأکیدات رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر حفاظت از محیط زیست، افزود: مردم مشارکت خوبی در حفظ محیط زیست دارند و باید مشارکت عمومی بیشتر از گذشته شود.

*لزوم استفاده از مشارکت مردمی در حفظ محیط زیست وی با اعلام اینکه با توجه به سطوح جلگه ای و رطوبت مناسب مازندران باید مواد اولیه کارخانه چوب و کاغذ را خودشان تولید کنند، تصریح کرد: باید گونه های جنگلی کاشت شده تا در مدت زمان لازم گونه ها به نتیجه برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح همزمان 57 پروژه ملی محیط زیستی در مازندران

افتتاح همزمان 57 پروژه ملی محیط زیستی در مازندران