مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 12:522023-09-01سياسي

تکمیل بندر گردشگری چمخاله


نماینده لنگرود در مجلس، از تکمیل کامل بندر گردشگری چمخاله لنگرود خبر داد که به زودی افتتاح می شود و تصریح کرد: بندر چمخاله تنها بندر گردشگری گیلان است که از 25 سال پیش آغاز شده و طی چند سال اخیر با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.

- پرویز محمدنژاد رودخانه لنگرود را زیباترین رودخانه استان و کشور دانست که هم اکنون در حال لایروبی به طول پنج کیلومتر است و خاطرنشان کرد: این رودخانه برای تکمیل گردشگری بندر چمخاله لایروبی می شود.

وی با بیان اینکه هر گردشگر با ماندگاری حداقل سه روز در لنگرود 3000 دلار خرج می کند، یادآور شد: در انتهای رودخانه لنگرود یک سد دیدنی با حوضچه های متعدد ایجاد می شود تا زنجیره گردشگری بندر را در طول سال کامل کنیم.

وی در ادامه با اشاره به نقش نظارتی قوه مقننه، با بیان اینکه مجلس براساس اصل 74 اقدام به تحقیق و تفحص از وزارتخانه ها کرده و تعداد زیادی را به نتیجه رسانده و تعدادی را هم در دست بررسی دارد، تصریح کرد: نظارت های کامل و جامع از وزارتخانه ها در حال انجام است.

نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی در گفت وگوی خبری شامگاه گذشته، با اشاره به تلاش های دولت در کنار مجلس برای رشد تولید و تقویت ارتباطات منطقه ای و گسترش تولیدات فرا منطقه ای و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل بندر گردشگری چمخاله

تکمیل بندر گردشگری چمخاله