مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 08:002023-09-12سياسي

اروپا در فهرست سیاه روابط خارجی ایران قرار ندارد


معاون سیاسی وزیر امور خارجه تاکید کرد: اروپا هیچگاه در فهرست سیاه روابط خارجی ایران قرار نداشته و ندارد و به هر میزان که این کشور ها آماده نقش آفرینی در توسعه کشور باشند با اقبال طرف ایرانی مواجه خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه، علی باقری کنی در همایش سراسری اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان در اردوگاه شهید باهنر تهران افزود: توجه به ظرفیت شرق، هیچ دلیلی بر بی توجهی یا کم توجهی به دیگر ظرفیت ها نیست.

وی در این حال گفت: تاکید راهبردی رییس جمهور این است که توسعه و پیشرفت کشور و رفاه و آسایش مردم نباید گروگان اراده و تصمیم چند پایتخت غربی باشد.

باقری در بخش دیگری از اظهاراتش، سیاست خارجی را میدان باور ها، عقلانیت و هوشمندی برشمرد و با رد القای کسانی که بهای امنیت و توسعه را وادادگی در قبال آرمان ها و ارزش ها می دانند، تاکید کرد: پایداری امنیت و توسعه در گرو پایبندی به آرمان ها و ارزش ها است.

مذاکره کننده ارشد کشورمان گفت: کسانی هم که با پوشش دفاع از ارزش ها، تلاش می کنند که مذاکره را از نظر ماهوی، ضد ارزش جلوه دهند در عمل می خواهند دست نظام را برای تأمین منافع ملی از این ابزار کلیدی و مهم، تهی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اروپا در فهرست سیاه روابط خارجی ایران قرار ندارد

اروپا در فهرست سیاه روابط خارجی ایران قرار ندارد