مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 16:552023-08-31سياسي

هدف اصلی جنگ ترکیبی دشمن هدف قرار دادن باورهای خواص و نخبگان است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: هدف اصلی جنگ ترکیبی دشمن هدف قرار دادن باورهای مسئولان و خواص و نخبگان است، تا طلایه داران حرکت را از حرکت باز دارد و به تردید وادارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم امروز در یکصد و یازدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی با تبریک هفته دولت به دولتمردان نظام جمهوری اسلامی ایران به اهم موارد مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری در دیدار فرماندهان سپاه اشاره کرد و اظهار کرد: مقام عظمای ولایت در این دیدار فرمودند مسئولان موظفند کار جهادی کنند و خستگی نشناسند چرا که شیب تند را پشت سر گذاشته و به قله ها نزدیک شده ایم و نباید خسته شویم.

امروز زمان خسته شدن نیست بلکه زمان امید و حرکت است.

وی در ادامه گفت: در تببین این فراز سخنان ایشان، رهبر حکیم انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک فقیه برجسته و دیده بان عارف و ژرف اندیش از بلندای ایمان و امید سخن می گوید و این دو دو روی سکه موفقیت و حرکت به سمت و سوی قله های پیشرفت است.

امام جمعه تبریز گفت: ایمان، امید می آورد و تحقق امیدها ایمان را افزایش می دهد بنابراین این بشارت رهبری بر نزدیک شدن به قله ها مبتنی بر مبانی دینی و منطبق بر معارف الهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف اصلی جنگ ترکیبی دشمن هدف قرار دادن باورهای خواص و نخبگان است

هدف اصلی جنگ ترکیبی دشمن هدف قرار دادن باورهای خواص و نخبگان است