مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 09:402023-09-17سياسي

اجرای پویش جمع آوری کوله و لوازم تحریر ویژه کودکان نیازمند توجه در تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه با اشاره به جایگاه مهم تحصیل و کسب علم در جامعهگفت: - شهردار منطقه13 از اجرای پویش جمع آوری لوازم تحریر با عنوان پویش مهر بانی برای کودکان نیازمند توجه شهر تهران توسط اداره آموزش های شهروندی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه13 با هماهنگی اداره کل آموزش شهروندی شهرداری تهران در راستای طرح استقبال از مهر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه با اشاره به جایگاه مهم تحصیل و کسب علم در جامعهگفت: پویش مهر بانی به منظور تهیه و تامین لوازم التحریر دانش آموزان نیازمند توجه شهر تهران به میزبانی منطقه13 راه اندازی شده است.

او افزود: در این پویش، اداره آموزش های شهروندی مناطق 22 گانه در مرحله نخست نسبت به جمع آوری کمک های مردمی و خیران اقدام و در مرحله بعدی این کمک ها در قالب کوله و لوازم تحریر به منطقه 13 به عنوان دبیرخانه این طرح در شهر تهران ارسال می شود.

به گفته شهردار منطقه 13، با مشارکت شهروندان و خیران برون سازمانی، از ابتدای اجرای طرح تا کنون، 1100 کوله همراه با لوازم تحریر توسط شهرداری منطقه13 برای توزیع بین دانش اموزان نیازمند تهیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش جمع آوری کوله و لوازم تحریر ویژه کودکان نیازمند توجه در تهران

اجرای پویش جمع آوری کوله و لوازم تحریر ویژه کودکان نیازمند توجه در تهران