مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 10:052023-09-09سياسي

نیروی دریایی ارتش همواره در خط مقدم دفاع از منافع و منابع ملی است


معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش گفت: نیروی دریایی راهبردی ارتش، همواره در خط مقدم دفاع از منافع و منابع کشور، قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر دریادار بابک بلوچ در آئدین استقبال و تجلیل از خانواده کارکنان ناوگروه 92 نداجا، در منطقه یکم امامت؛ بیان داشت: برای حفظ منافع و دفاع از آب ها و مرزهای دریایی کشور، داشتن یک نیروی دریایی مقتدر و کارآمد ضروری می باشد و مأموریت های موفق همرزمانم در نیروی دریایی ارتش، نشان دهنده یک نیروی مقتدر، با صلابت، مجهز و در تراز با فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا است.

وی افزود: آمادگی بالای ناوگروه رزمی 92 نداجا، در تأمین امنیت خطوط مواصلاتی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در خلیج عدن و دریای سرخ، ستودنی و افتخار آمیز است.

به گفته وی، مأموریت ناوگروه های رزمی و منسجم نیروی دریایی ارتش در آب های بین المللی برای کشور، قدرت بازدارندگی و سیادت دریایی بدنبال دارد.

امیردریادار بلوچ ابرازداشت: از صبر و بردباری خانواده کارکنان ناوگروه 92 در مدت بیش از 80 روز دریانوردی این ناوگروه در آب های ببن المللی که پشتیبان دل گرمی و قوت قلب همرزمانم بوده است، نهایت تقدیر و تمجید را دارم.

امیر دریادار دوم قادر وظیفه در آیین استقبال از ناوگروه 92 نداجا؛ اعزام ناوگروه های نیروی دریایی ارتش به آب های بین المل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی دریایی ارتش همواره در خط مقدم دفاع از منافع و منابع ملی است

نیروی دریایی ارتش همواره در خط مقدم دفاع از منافع و منابع ملی است