مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 14:502023-09-19ورزشي

برگزاری جشنواره دانشجویان در دانشگاه ارومیه گام مهمی در تحقق دیپلماسی علمی است


برگزاری جشنواره دانشجویان بین المللی در دانشگاه ارومیه گام موثری در تحقق دیپلماسی علمی و ارائه توانمندی های آذربایجان غربی، - ایسنا/آذربایجان غربی رییس دانشگاه ارومیه گفت: برگزاری جشنواره دانشجویان بین المللی در دانشگاه ارومیه گام موثری در تحقق دیپلماسی علمی و ارائه توانمندی های آذربایجان غربی، شهر ارومیه و دانشگاه ارومیه به خصوص در جذب دانشجویان بین المللی دارد.

احمد علیجانپور 28 شهریور در آغاز اولین جشنواره بازی های بومی محلی دانشجویان بین المللی در ایران گفت: دانشگاه ارومیه در بحث دیپلماسی علمی و جذب دانشجویان بین الملل موفقیت های کم نظیری را در 2 سال اخیر کسب کرده و موفق به دریافت جایزه ثریا شده است.

وی اظهار کرد: این دوره جشنواره دانشجویان بین الملل دانشگاه های کشور برای اولین بار به میزبانی دانشگاه ارومیه طی روزهای 27 تا 30 شهریور در حال برگزاریست و از حدود 20 دانشگاه پذیرش داشته ایم.

رییس دانشگاه ارومیه با اشاره به برگزاری این جشنواره در 5 رشته ورزشی افزود: اشاعه فرهنگ و بازی های بومی و محلی ایران به دیگر کشورها از مهم ترین اهداف برگزاری این رقابت هاست.

علیجانپور ادامه داد: این جشنواره، پتانسیل مهمی برای دانشگاه ارومیه خواهد داشت و مقدمه ای برای اجرای برنامه های بین المللی برای این مرکز علمی است و ما را برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره دانشجویان در دانشگاه ارومیه گام مهمی در تحقق دیپلماسی علمی است

برگزاری جشنواره دانشجویان در دانشگاه ارومیه گام مهمی در تحقق دیپلماسی علمی است