مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 09:302023-09-05سياسي

مجرمان خطرناک و حرفه ای هر لحظه رصد می شوند


مجرمان خطرناک و حرفه ای توسط نیروهای امنیتی، انتظامی و قضایی هر لحظه رصد می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حسن خانجانی صبح امروز در ستاد استانی کنترل مجرمان حرفه ای، سابقه دار و خطرناک با بیان اینکه بانک اطلاعاتی این دسته از مجرمان به اشتراک نیروهای امنیتی و انتظامی گذاشته می شود، افزود: به منظور ایجاد امنیت و آرامش عمومی این افراد پس از شناسایی، توسط دستگاه های انتظامی، امنیتی و قضایی هر لحظه رصد و کنترل می شوند.

وی گفت: با توجه به وجود اراذل نوظهور، شناسایی این افراد و به روزرسانی بانک اطلاعاتی آنها ضرورتی است که نباید نادیده گرفته شود.

دادستان همدان با بیان اینکه لیست مجرمان به منظور پایش، رصد و کنترل در اختیار ضابطین قضایی، نیروهای امنیتی و انتظامی قرار می گیرد، تصریح کرد: سیاستگذاری ها در ستاد استانی برنامه ریزی می شود و ستادهای شهرستانی پس از تعیین مصادیق مجرمان هر گروه موظفند لیست مورد نظر را مرتب و مستمر مورد بررسی و یا بازنگری قرار دهند.

وی ادامه داد: برخی از مجرمان پس از گذراندن دوران محکومیت خود با با بهره مندی از شیوه های تربیتی و آموزشی اصلاح می شوند و زمینه بازگشت به اجتماع برایشان فراهم است، بنابراین برای این افراد امکان بازنگری برای خروج از لیست مجرمان حرفه ای، سابقه دار و خطرناک مهیاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجرمان خطرناک و حرفه ای هر لحظه رصد می شوند

مجرمان خطرناک و حرفه ای هر لحظه رصد می شوند