مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 19:502023-08-26اقتصادي

زرندیه می تواند در کمک به چرخش سریع چرخ اقتصاد استان نقش ایفا کند


شهرستان زرندیه با توجه به موقعیت جغرافیایی خود و صنعتی بودن آن میتواند چرخ اقتصادی استان را بیشتر به حرکت در آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، فرزاد مخلص الائمه عصر امروز در جریان حضور در شهرستان زرندیه  به منظور افتتاح  چند طرح به مناسبت هفته دولت در جمع خبرنگاران گفت: 45 طرح عمرانی و اقتصادی همزمان با هفته دولت در شهرستان زرندیه به بهره برداری و افتتاح رسیده که برای این طرح ها در مجموع اعتباری بالغ بر 5 هزار 714 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

  وی افزود: در سومین روز از هفته دولت شهرستان زرندیه بعنوان مقصد افتتاح طرح های عمرانی و اقتصادی در نظر گرفته شده است که از این تعداد پروژه 2 هزار و 180 میلیارد ریال در بخش عمرانی و 35 هزار و 34 میلیارد ریال در بخش اقتصادی بوده است.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: در استان مرکزی طرح های خوبی در هفته دولت فراهم شده که این طرح ها در مجموع یک هزار و 180 در حوزه های مختلف عمرانی و اقتصادی است.

  مخلص الائمه با بیان اینکه شهرستان زرندیه با توجه به موقعیت جغرافیایی خود و صنعتی بودن آن میتواند چرخ اقتصادی استان را بیشتر به حرکت در آورد، گفت: استقرار شهرک های صنعتی مختلف در این منطقه و نقش قابل توجه واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در این شهرستان که سهم خوبی در تامین نیازهای کشور دارند، میتواند در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زرندیه می تواند در کمک به چرخش سریع چرخ اقتصاد استان نقش ایفا کند

زرندیه می تواند در کمک به چرخش سریع چرخ اقتصاد استان نقش ایفا کند