مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 19:552023-08-31پزشكي

انجام 439 مأموریت اورژانسی طی شبانه روز گذشته در مرز چذابه


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از انجام 439 مأموریت اورژانسی طی شبانه روز گذشته در مرز چذابه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهنگ کره بندی عصر پنج شنبه در گفت وگویی رسانه ای با اشاره به خدمات ارائه شده توسط اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در سیزدهمین روز استقرار در مرز چذابه بیان کرد: در شبانه روز گذشته 439 مأموریت اورژانسی با مشکلات گرمازدگی، گوارشی، قلبی، تنفسی و اورژانس زنان انجام شده که 401 بیمار به صورت سرپایی در محل درمان و 38 بیمار به بیمارستان اعزام شدند.

وی به تعداد کل مراجعین به درمانگاه مرزی چذابه و سالن سرد در شبانه روز گذشته اشاره کرد و گفت: تعداد 423 نفر با مشکلات گرمازدگی، گوارشی، تنفسی، قلبی و اورژانس زنان به درمانگاه مرزی چذابه مراجعه کردند که سه مورد اعزام به بیمارستان های پشتیبان صورت گرفت و مابقی بیماران در محل درمان و ترخیص شدند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: اورژانس بیمارستانی نیز در شبانه روز گذشته تعداد 26 مراجعه کننده داشت که 20 نفر تحت درمان سرپایی قرار گرفته و ترخیص و 6 نفر بستری شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 439 مأموریت اورژانسی طی شبانه روز گذشته در مرز چذابه

انجام 439 مأموریت اورژانسی طی شبانه روز گذشته در مرز چذابه