مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 22:202023-09-01بين الملل

پروژه مخوف آمریکا در اردوگاه الهول؛خیزش نسخه های جدید «البغدادی »


رییس علمای اهل سنت دیاله عراق با افشای زوایای تاریک از آنچه در اردوگاه الهول سوریه می گذرد؛ اردوگاه الهول را دست پرورده آمریکا، کانون ترویج تروریسم و تهدیدکننده امنیت منطقه دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، جبار المعموری رییس اتحادیه علمای اهل سنت عراق در استان دیاله در مصاحبه با پایگاه خبری المعلومه از تحرکات خطرناک آمریکا در بسیج فکری و آموزش نظامی نسل جدیدی از سربازان تروریستی پیاده نظام داعش در اردوگاه الهول سوریه هشدار داد.

جبار المعموری اردوگاه الهول در سوریه را پروژه خطرناک واشنگتن در سازماندهی و تربیت نسل چهارم تروریست های داعشی خواند و افزود: از سال ها پیش نسبت به خطر اردوگاه الهول سوریه در تولید تفکر تروریستی با نظارت آمریکایی ها بر امنیت عراق هشدار داده ام.

رییس علمای اهل سنت دیاله تاکید کرد که اردوگاه الهول به مأمنی برای ترویج میراث تفکر بنیادگرایانه تروریست های معروفی همچون اسامه بن لادن تا تروریست های مقبوری مانند الزرقاوی و البغدادی مبدل شده است.

المعموری تصریح کرد که در اردوگاه الهول بیش از 300 تا 400 تن از زنان بیوه سران سازمان داعش زیست می کنند؛ فرماندهانی که در عراق، سوریه و دیگر نقاط کشته شدند؛ اما اکنون زنان بیوه آنان با شستشوی مغزی و ترویج تفکرات افراط گرایانه در جمع کودکان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه مخوف آمریکا در اردوگاه الهول؛خیزش نسخه های جدید «البغدادی »

پروژه مخوف آمریکا در اردوگاه الهول؛خیزش نسخه های جدید «البغدادی »