مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 22:202023-08-24اجتماعي

آغاز فعالیت موکب حضرت علی بن موسی الرضا(ع) از 5 شهریور در عمود 707


موکب حضرت علی بن موسی الرضا(ع) سازمان بسیج شهرداری تهران، در عمود 707 مسیر پیاده روی نجف به کربلا، از 5 شهریور تا روز اربعین میزبان زائر ان حسینی است.

- مهدی حسن زاده فرمانده بسیج شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی فارس گفت: ازماه ها قبل، برنامه ریزی در راستای آماده سازی موکب که هر ساله میزبان صدها هزار زائر در مسیر پیاده روی نجف به کربلا است آغاز شده و بیش از 300 نفر از خادمان در حال آماده سازی زیرساخت ها و مقدمات موکب هستند.

او افزود: ارائه خدمات در موکب آستان مقدس هم در بخش خواهران و هم در بخش برادران بوده و همه خدمات این موکب بر اساس نیازمندی های زائران پیاده اربعین حسینی در نظر گرفته شده است.

حسن زاده تصریح کرد: با توجه به گرمای شدید هوای عراق در ایام اربعین حسینی تلاش می شود تا تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شود و خدمات موکب را نسبت به سال گذشته افزایش دهیم تا زائران بیشتری را پذیرا باشیم.

فرمانده بسیج شهرداری تهران با بیان اینکه در دارالشفای موکب، فعالیت بهداشتی و درمانی با همکاری مجموعه شرکت شهر سالم در بخش های مختلف خواهران، برادران و کودکان در جهت رفع نیازهای بهداشتی و درمانی زائران صورت می گیرد افزود: 100 نفر از تیم درمان، شامل پزشکان و پرستاران در این بخش خادمی می کنند و خدماتی از قبیل ویزیت پزشکان متخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت موکب حضرت علی بن موسی الرضا(ع) از 5 شهریور در عمود 707

آغاز فعالیت موکب حضرت علی بن موسی الرضا(ع) از 5 شهریور در عمود 707