مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 09:402023-09-08اقتصادي

فراخوان اتوبوس ها برای حضور در مرز مهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیدمجید میراحمدی با یادآوری این که مدت ماندگاری در مرز مهران که پیشتر حداکثر نیم ساعت بود هم اکنون تا 2 ساعت افزایش یافته است، - ­رییس ستاد مرکزی اربعین دلیل شلوغی مرز مهران را بازگشت زائران افغانستانی و پاکستانی از این مرز عنوان کرد و گفت: 650 اتوبوس از استان های مختلف برای حضور در مرز مهران فراخوانده شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیدمجید میراحمدی با یادآوری این که مدت ماندگاری در مرز مهران که پیشتر حداکثر نیم ساعت بود هم اکنون تا 2 ساعت افزایش یافته است، اظهار کرد: سال های گذشته وضعیت حاکم بر این پایانه مهران بسیار نامناسب بود به طوری که زائران تا 15 ساعت هم در این مز معطل می شدند که خوشبختانه این معضل برطرف شده است.

وی با بیان اینکه موج بعدی بازگشت زائران امروز خواهد بود، افزود: با دستور معاون اول رییس جمهوری، فراخوان اتوبوس ها انجام شده و در حال ایجاد آمادگی برای بازگشت زائران خواهیم بود.

میراحمدی افزود: موکب های ایرانی و عراقی در حال جمع آوری هستند و به همین دلیل پیش بینی می کنیم فردا بخش زیادی از زائرانی که هنوز در عراق هستند به کشور بازگردند.

رییس ستاد مرکزی اربعین گفت: 650 اتوبوس از استان های مختلف فراخوانده شده اند که تا ساعاتی دیگر به مهران خواهند رسید ضمن ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان اتوبوس ها برای حضور در مرز مهران

فراخوان اتوبوس ها برای حضور در مرز مهران