مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 07:052023-08-27سياسي

فضای حسینیه ها در اختیار تولیدکنندگان و اشتغال جوانان قرار گیرد


حسینه ها به عنوان یک کارگاه تولیدی نقش آفرینی کنند و در اختیار تولیدکنندگان برای توسعه اقتصادی استان و اشتغال جوانان قرار گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی شامگاه شنبه در بازدید از تعدادی از کارگاه های تولیدی در سطح استان همدان اظهار کرد: کارگاه تولیدی لباس در شهر جورقان، در محل مصلی اقامه نماز جمعه برپا شده و امروز در این مصلی، نه برای نماز که برای بازدید از یک کارگاه تولیدی لباس حاضر شده ایم.

وی افزود: در شهر و استان همدان صدها حسینیه وجود دارد که هر کدام از آنها می توانند به عنوان یک کارگاه تولیدی نقش آفرینی کنند و در اختیار تولیدکنندگان برای توسعه اقتصادی استان و اشتغال جوانان قرار گیرند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه این کار نه اشکال شرعی دارد و نه آسیبی به اقامه نماز وارد می کند، گفت: قرار نیست از یک حسینیه و مصلی تنها برای یک روز استفاده شود و این ظرفیت بسیار مناسبی است که باید در دیگر مراکز نیز به آن توجه شود.

آیت الله شعبانی موثقی خاطرنشان کرد: مسئولان لازم است تا موانع را از سر راه تولیدکنندگان بر دارند و به معنای واقعی کلمه حامی تولید کنندگان باشند.

وی با اشاره به اینکه عمده ترین سرفصل اقتصادی برای پیشرفت اقتصاد مسئله تولید است، بیان کرد: بهبود معیشت مردم، مسئله اشتغال و افزایش ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای حسینیه ها در اختیار تولیدکنندگان و اشتغال جوانان قرار گیرد

فضای حسینیه ها در اختیار تولیدکنندگان و اشتغال جوانان قرار گیرد