مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 22:352023-08-29اقتصادي

یک میلیون و 200 هزار زائر از مرز مهران تردد کردند


تاکنون یک میلیون و 200 هزار زائر از مرز مهران تردد کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن بهرام نیا استاندار ایلام شامگاه امروز سه شنبه 7 شهریور ماه در نشست مشترک با استاندار واسط عراق در پایانه زرباطیه گفت: از ابتدای ماه صفر تاکنون یک میلیون و 200 هزار زائر از مرز مهران تردد داشتند که این آمار گویای این است که زیرساخت ها در پایانه زرباطیه توسط دولت عراق و استاندار واسط فراهم شده و در غیر این صورت امکان این حجم تردد در مرز مهران در مقام مقایسه با سال گذشته وجود نداشت.

وی در ادامه با قدردانی از تصمیم خوب وزیر کشور عراق و استاندار واسط در جهت رفع مشکل ناوگان حمل و نقل طی روزهای گذشته گفت: با مدیریت و همکاری دولت عراق و استاندار واسط تردد در مرز زرباطیه روان و عادی است.

بهرام نیا افزود: متاسفانه امروز شاهد کشته شدن تعدادی از زوار ایرانی در کشور عراق و در مسیر بدره عراق بودیم که کام همه ما را تلخ کرد، انتظار است پلیس راه کشور عراق در خصوص هدایت و کنترل سرعت خودروها نظارت بیشتری داشته باشد.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به روند افزایشی ورود زائران به مرز مهران گفت: به واسطه تعطیلات پایان هفته از فردا شب بر تعداد زوار افزوده می شود، لذا از هم اکنون وسایل نقلیه لازم و کافی در پایانه زرباطیه پیش بینی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک میلیون و 200 هزار زائر از مرز مهران تردد کردند

یک میلیون و 200 هزار زائر از مرز مهران تردد کردند