مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 21:302023-08-23پزشكي

عرضه دارو خارج از داروخانه ممنوع است


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: عرضه دارو خارج از داروخانه ممنوع است، به همین منظور کارگروهی در سطح استان تشکیل شده که بر این موضوعات نظارت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود مهدوی نیا عصر امروز چهارشنبه در نشست خبری اظهار کرد: معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از چندین مدیریت تشکیل شده که نظارت بر غذا و آزمایشگاه از مدیریت های اصلی آن هستند.

وی با بیان اینکه کشور هیچ گاه از موضوعات غذا و دارو بی نیاز نمی شود، تصریح کرد: یکی از بحث های مهم غذا است؛ خوزستان به دلیل شرایط خاص گمرکی، حدود 85 درصد نهاده های انسانی مثل روغن خام، گندم، نهاده های روغنی و… از طریق بندر امام وارد کشور می شود و این به معنی تضمین موجود کالای سلامت برای کشور است، به عبارتی می توان گفت امنیت غذایی کشور از طریق این بندر تحت تأثیر قرار می گیرد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: این نهاده های انسانی زمانی که وارد کشور می شوند باید در فرایندهای تبدیل قرار گیرند تا مورد مصرف واقع شوند؛ لذا هرچه سریع تر این فرآیندها صورت گیرد بی شک امنیت غذایی ثبات بیشتری پیدا می کند؛ آزمایشگاه هایی وجود دارد که یکی از وظایف آنها انجام آزمایش روی این محصولات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه دارو خارج از داروخانه ممنوع است

عرضه دارو خارج از داروخانه ممنوع است