مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 14:352023-09-08اقتصادي

وضعیت ویژه در بازار طلا/ خریداران با بازار قهر کردند


دسته ای نیز باور دارند که بازار در بلاتکلیفی اخبار سیاسی مربوط به آژانس بین المللی انرژی اتمی و جلسه شورای حکام که 20 شهریور برگزار می شود، قرار دارد و همین اتفاق باعث شده خریداران، - رغبت زیادی برای خرید طلا و سکه نداشته باشند.

رییس اتحادیه طلا و جواهر می گوید: می توانم به جرات بگویم طی 6 ماه اول سال تنها 30 تا 40 روز صنف طلا وضعیت مطلوبی داشت، ولی در بقیه روزها با رکود و کاهش تقاضا و تعطیلی روبه رو بود که واحدهای تولیدی و توزیعی را دچار آسیب های شدید مالی و اقتصادی کرد.

  به گزازش خبرآنلاین قیمت طلای جهانی در روزهای اخیر کاهش معناداری را ثبت کرده و این درحالی است که بازار طلا و سکه امامی در بلاتکلیفی اخبار و سیگنال های سیاسی حول محور نشست شورای حکام به سر می برد.

برخی از فعالان بازار اعتقاد دارند از آن جایی که قیمت طلا و دلار در روزهای گذشته رشد معناداری را تجربه نکردند، احتمال صعودی شدن قیمت سکه تا حدودی دور از انتظار است.

  دسته ای نیز باور دارند که بازار در بلاتکلیفی اخبار سیاسی مربوط به آژانس بین المللی انرژی اتمی و جلسه شورای حکام که 20 شهریور برگزار می شود، قرار دارد و همین اتفاق باعث شده خریداران، رغبت زیادی برای خرید طلا و سکه نداشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت ویژه در بازار طلا/ خریداران با بازار قهر کردند

وضعیت ویژه در بازار طلا/ خریداران با بازار قهر کردند