مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 14:052023-09-17سياسي

برنامه های هفته دفاع مقدس در 5000 هزار نقطه فارس اجرا می شود  


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس اعلام کرد که برنامه های هفته دفاع مقدس در 5 هزار نقطه استان اجرایی می شود.

- ایسنا/فارس مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس اعلام کرد که برنامه های هفته دفاع مقدس در 5 هزار نقطه استان اجرایی می شود.

سردار سعید کوشکی جهرمی یکشنبه 26 شهریور در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس که پیرامون ترویج سبک زندگی شهدا برگزار شد، بیان کرد: یکی از رویکردهای هفته دفاع مقدس امسال، تجلیل و تکریم از همسران ایثارگران، تجلیل از زنان فعال ترویج سبک زندگی شهدا و برگزاری جشنواره های مردمی است.

او با تاکید بر انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در رسانه ها با جدید ترین روش های به روز، به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در فارس پرداخت و عنوان کرد: 29 شهریور، همزمان با سراسر کشور تجلیل از یک میلیون ایثارگر با رهبرمعظم انقلاب از طریق ویدئو کنفرانس برگزار می شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس ادامه داد: برگزاری 11 شب برنامه زنده تلویزیونی، گلباران قبور شهدا و اجرای برنامه در 5 هزار نقطه استان فارس به همت بسیج و سپاه نیز در این هفته پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های هفته دفاع مقدس در 5000 هزار نقطه فارس اجرا می شود  

برنامه های هفته دفاع مقدس در 5000 هزار نقطه فارس اجرا می شود