مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 09:002023-09-11پزشكي

سویه جدید کرونا در کشور مشاهده نشده است


شهرکرد_رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: خوشبختانه هنوز در کشور سویه جدید کرونا با نام پیرولا شناسایی نشده است، اما کماکان به مردم توصیه می شود بهداشت فردی را رعایت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ارسلان خالدی فر صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در سال گذشته بیش از یک هزار میلیارد تومان تجهیزات پزشکی پیشرفته، سرمایه ای و غیرمصرفی وارد استان شده است.

وی افزود: این تجهیزات شامل پنج دستگاه MRI است که نشان دهنده رشد 500 درصدی در این خصوص دارد، سه دستگاه MRI در شهرستان ها و دو مورد دیگر در بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد نصب شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: دستگاه سی تی آنژیوگرافی فوق پیشرفته، رادیوتراپی وریانس و اسپکس سی تی هستند، همچنین سی تی اسکن های پیشرفته در بیمارستان شهرستان های آیت الله کاشانی، اردل و لردگان نصب شده است و برنامه ریزی برای تجهیز بیمارستان فارسان نیز انجام شده است.

خالدی فر عنوان کرد: ده ها دستگاه دیگر ازجمله دستگاه های دیالیز، ونتیلاتور و… نیز خریداری شده است که مجموعاً بالغ بر یک هزار میلیارد تومان تجهیزات در استان مستقر شد.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه هنوز در کشور سویه جدید همچنان در جهان وجود دارد اما این بیماری در ایران از حالت اپیدمی و همه گیری خارج شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سویه جدید کرونا در کشور مشاهده نشده است

سویه جدید کرونا در کشور مشاهده نشده است