مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 09:202023-09-13فرهنگي

شنیدن «احساس رهایی» در یک آلبوم/ «همنشین خیال» متولد شد


«احساس رهایی» و «همنشین خیال» عنوان 2 آلبوم تازه انتشار یافته در فرآیند تولید و فروش محصولات موسیقایی کشورمان است که طی روزهای گذشته در دسترس مخاطبان قرار گرفته اند.

- احساس رهایی و همنشین خیال عنوان 2 آلبوم تازه انتشار یافته در فرآیند تولید و فروش محصولات موسیقایی کشورمان است که طی روزهای گذشته در دسترس مخاطبان قرار گرفته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آلبوم احساس رهایی به آهنگسازی مصباح قمصری و همراهی رسول بهداد و همنشین خیال با تک نوازی تار پانید مجاهدنیا 2 مجموعه موسیقایی هستند که طی روزهای گذشته در قالب 2 آلبوم جداگانه پیش روی مخاطبان قرار گرفتند.

آلبوم احساس رهایی اثری بی کلام در ژانر موسیقی تلفیقی است که به آهنگسازی مصباح قمصری و نوازندگی سازهای کوبه ای رسول بهداد در 9 تک آهنگ منتشر شده اند.

حلقه سودا ، نی نوای من ، گرفت و گیر ، سوگ ، رنگین کمان ، ضربی والا ، فرشته ، مرز ، رویای دور دست آثاری هستند که در این آلبوم پیش روی مخاطبان قرار گرفته اند.

همنشین خیال هم عنوان دیگر اثر منتشر شده این روزهای بازار موسیقی است که با تک نوازی تار پانیذ مجاهدنیا و نوازندگی تمبک کامران منتظری در دسترس علاقه مندان موسیقی ایرانی قرارگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شنیدن «احساس رهایی» در یک آلبوم/ «همنشین خیال» متولد شد

شنیدن «احساس رهایی» در یک آلبوم/ «همنشین خیال» متولد شد