مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 11:502023-09-13اقتصادي

توزیع روزانه 6 میلیون و 500 هزار لیتر بنزین در خراسان رضوی


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی با بیان اینکه روزانه 6 میلیون و 500 هزار لیتر بنزین در استان توزیع می شود، گفت: بنزین در حال توزیع بوده و علی رغم افزایش مصرف 7 درصدی نسبت به شرایط عادی و 12 درصدی نسبت به سال گذشته، - ایسنا/خراسان رضوی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی با بیان اینکه روزانه 6 میلیون و 500 هزار لیتر بنزین در استان توزیع می شود، گفت: بنزین در حال توزیع بوده و علی رغم افزایش مصرف 7 درصدی نسبت به شرایط عادی و 12 درصدی نسبت به سال گذشته، تامین سوخت انجام شده و مشکلی وجود ندارد.

علی اصغر اصغری در گفت وگو با ایسنا در خصوص اقدامات انجام شده برای روزهای پایانی صفر اظهار کرد: در دهه پایانی صفر خیل عظیمی از زائران به مشهد مشرف می شوند، بنابراین وظیفه دستگاه های خدمات رسان و ما این است که بتوانیم شرایط بسیار خوبی را برای زائران و مجاوران فراهم کنیم تا مشکل خاصی نداشته و خدمات به خوبی ارائه شود.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، از 14 شهریورماه قرارگاه سوخت رسانی دهه پایانی صفر تشکیل شده و عملیات سوخت ‎رسانی حول این قرارگاه انجام و اقدامات خوبی صورت گرفت.

در همین راستا دو جایگاه سیار آماده شده تا در صورت نیاز، این دو جایگاه در جاده های مواصلاتی مستقر شوند؛ اما خوشبختانه تاکنون نیازی به ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع روزانه 6 میلیون و 500 هزار لیتر بنزین در خراسان رضوی

توزیع روزانه 6 میلیون و 500 هزار لیتر بنزین در خراسان رضوی