مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 07:202023-08-23سياسي

اربعین روح، یادمان و یادآور قیام حسینی خواهد بود


معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه اربعین روح، یادمان و یادآور قیام حسینی خواهد بود، گفت: امروزه جمهوری اسلامی ایران امانتدار و پشتیبان نهضت عاشورا است و مدافع مظلومان عالم در مقابل ظلم و زور ظالمان خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، روح الله سلگی شب گذشته در مراسم بدرقه کاروان های پیاده اربعین از این شهرستان، اظهار کرد: تاریخ مصیبت و غم بزرگی همانند واقعه عاشورا در صحرای کربلا را سراغ نداریم که خاندان اهل بیت و معصومان به بدترین شکل به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه آنچه در کربلا رخ داد و منجر به شهادت امام سوم شیعیان شد روندی ازلی و ابدی دارد، افزود: عاشورا تنها محصول سال 61 هجری نیست بلکه عاشورا مظهر نبرد حق و باطل در دنیا است هرچند از ابتدای خلقت بشریت جبهه حق و باطل با هم در نبرد بودند و اوج آن در روز عاشورا نمودار و هویدا شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اعلام اینکه عاشورا عصاره و چکیده تاریخ بشریت در زمینه پیروزی حق علیه باطل است تا نجات بشریت براساس این رویداد مهم جهانی رخ دهد، تصریح کرد: امام سوم شیعیان به عنوان کشتی نجات بوده و هر که در این کشتی به سر می برد سعادتمند خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین روح، یادمان و یادآور قیام حسینی خواهد بود

اربعین روح، یادمان و یادآور قیام حسینی خواهد بود