مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 16:052023-09-18سياسي

سیاری در نمایشگاه کتاب صلح و دفاع: ایران در در دفاع از خود هیچ خط قرمزی ندارد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی ارتش، پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب صلح و دفاع صبح امروز (دوشنبه) با حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران و جمعی از وابستگان نظامی کشور های مختلف .

- سیاری در نمایشگاه کتاب صلح و دفاع: ایران در در دفاع از خود هیچ خط قرمزی ندارد معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: در دوران دفاع مقدس به همه ثابت شد که ملت ایران متجاوز نیست و صلح طلبی از مهم ترین ویژگی های این ملت است البته در دفاع از خود هیچ خط قرمزی ندارد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی ارتش، پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب صلح و دفاع صبح امروز (دوشنبه) با حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران و جمعی از وابستگان نظامی کشور های مختلف مستقر در ایران در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) افتتاح شد.

این نمایشگاه، از 27 شهریور تا 30 شهریور با میزبانی از ناشران داخلی و خارجی دانشگاه های مختلف و دفاتر وابستگان نظامی دائر است.

از مهم ترین اهداف برپایی این نمایشگاه می توان به توسعه دیپلماسی دفاعی جمهوری اسلامی ایران و تشریح گزارش اقدامات ارتش در مناطق مختلف اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاری در نمایشگاه کتاب صلح و دفاع: ایران در در دفاع از خود هیچ خط قرمزی ندارد

سیاری در نمایشگاه کتاب صلح و دفاع: ایران در در دفاع از خود هیچ خط قرمزی ندارد