مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 14:352023-09-01سياسي

ضرورت توجه بیش از پیش دولت به معیشت مردم


امام جمعه تبریز با تاکید اکید بر ضرورت بهبود معیشت مردم گفت: این موضوعی است که بارها به آن تاکید داشته و باز هم تاکید می کنم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز به اظهارات عضو ناتو درباره تجزیه ایران اشاره کرد و اظهار کرد: این هفته یکی از اعضای ناتو از نقشه این نهاد نظامی برای تجزیه ایران پرده برداشت؛ نقشه تجزیه ایران از سوی دشمن مساله جدیدی نیست و بارها دشمنان برای تجزیه ایران دندان طمع تیز کردند.

وی افزود: ایران در مقابل طرح های زیاده خواهانه غرب برای تجزیه کشور با حفظ تمامیت ارضی در منطقه ایستادگی کرده است و نقشه شوم آنها را باطل کرده است.

امام جمعه تبریز متذکر شد: بی تردید قدرت و نفوذ ظرفیت های سرزمینی ایران در دفاع از تمامیت ارضی با اینگونه طرح ها و پروژه های نخ نمای تجزیه طلبانه محقق نیست همانگونه که اراده تهران با وجود خواست و اراده غرب به رهبری آمریکا بر حفظ یکپارچگی شامات و عراق بود این هم محقق شد.

وی ادامه داد: ناتو در همه چالش ها یک بازنده بزرگ بوده است و در عراق و افغانستان شکست خورد و در جنگ اوکراین نیز سخت به زمین خورد؛ ناتو حال امیدواری های برای پیروزی اوکراین را کنار گذاشته و به دنبال صلح با طرف دیگر جنگ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه بیش از پیش دولت به معیشت مردم

ضرورت توجه بیش از پیش دولت به معیشت مردم