مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 13:052023-09-11اقتصادي

نماینده مجلس: سفرا می توانند فشار تحریم ها را کاهش دهند


یک نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: گماردن سفرایی که درک درستی از بازارهای جهانی - منطقه ای داشته باشند، می تواند فشار تحریم ها را کاهش دهد.

- یک نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: گماردن سفرایی که درک درستی از بازارهای جهانی - منطقه ای داشته باشند، می تواند فشار تحریم ها را کاهش دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کیوان مرادیان کوچک سرایی نماینده قائمشهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز دوشنبه 20 شهریور 1402 در نطق خود گفت: باید قدردانی و تشکر خود را از مردم عزیز ایران و همه مشتاقانی که از اقصی نقاط جهان در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، حضور بیست و چند میلیونی داشتند، اعلام نمایم.

همچنین از دولت جناب آقای رییسی و دولت عراق هم قدردانی می کنیم که امسال این مراسم را به صورت بسیار بهتر و گسترده تری پوشش داده و حمایت کردند؛ امیدواریم این جهانی تر شدن اربعین حسینی هرچه شتابنده تر، مقدمات حکومت جهانی حضرت ولی عصر(عج) را فراهم نماید.

وی افزود: لازم می دانم از تلاش دولتمردان به ویژه در افتتاح پروژه ها در ایام هفته دولت تشکر کنم و به خصوص تمجید رهبر معظم انقلاب از جهت گیری و عملکرد دولت را تبریک بگویم.

بدون شک یکی از موضوعات مهم و دغدغه های کنونی جامعه وضعیت اقتصادی مردم است؛ اگرچه دولت همه تلاش خود را بر کاهش تورم و رفع نابسامانی اقتصادی معطو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: سفرا می توانند فشار تحریم ها را کاهش دهند

نماینده مجلس: سفرا می توانند فشار تحریم ها را کاهش دهند