مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 09:002023-08-25سياسي

تعاون روشی برای حل مسائل اقتصادی است


استاندار خراسان جنوبی در پیامی به مناسبت هفته تعاون اعلام کرد: بر اساس یک تعریف جامع، تعاون روشی برای حل مسائل اقتصادی با رویکرد اجتماعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی به مناسبت هفته تعاون پیامی صادر کرد.

تشکیل وزارت تعاون نشان دهنده اهمیتی است که بخش تعاون در نظام جمهوری اسلامی ایران دارد و برای آن که تعاون در وضع کنونی کشور جایگاه واقعی خود را پیدا کند، تعاونی ها باید از لحاظ کیفیت کار خود رشد پیدا کنند و دامنه فعالیت آنها به بخش های جدید مانند کشاورزی، دامداری، محصولات دریایی، صنایع و بازرگانی گسترش یابد.

مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)  تعاونی ها، اجتماعی از افراد دغدغه مند هستند که برای تأمین نیازها و اهداف مشترک اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه گرد هم آمده اند تا به مصداق آیه شریفه تعاوَنوُا عَلَی البِرِّ وَ التَّقْوی   با وحدت و همدلی‏ و البته ابتکار و نوآوری، قابلیت های خود را در شناسایی مسایل و ارائه راهکارهایی برای رفع آنها به منصه ظهور برسانند.

بر اساس یک تعریف جامع، تعاون روشی برای حل مسائل اقتصادی با رویکرد اجتماعی است و به اعتقاد کارشناسان، شیوه تعاونی که از طریق تجمیع سرمایه ‏های کوچک و رفع انحصارات، به اشتغالزایی، توزیع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعاون روشی برای حل مسائل اقتصادی است

تعاون روشی برای حل مسائل اقتصادی است