مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 01:452023-08-23فرهنگي

پوستر ششمین اشکواره ملی فرهنگی هنری حسینی در آمل رونمایی شد


پوستر ششمین اشکواره ملی فرهنگی هنری حسینی همزمان با نشست خبری با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، پوستر ششمین اشکواره ملی فرهنگی هنری حسینی همزمان با نشست خبری این رویداد کشوری شب گذشته با حضور احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، مسؤولان استانی و شهری رونمایی شد و این پوستر به امضای این مسؤول درآمد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در این مراسم اظهار کرد: محبت و علاقه به امام سوم شیعیان باعث گردهم آمدن و تجمع مسلمانان جهان شده است و این روزها شاهد کاروان پیاده چندین میلیونی اربعین هستیم که جاذبه امام حسین(ع) باعث این شگفتی در عالم هستی شده است.

احسان آهنگر با اعلام اینکه هر سال شاهد شور و نشاط مضاعف در کاروان پیاده اربعین هستیم و گرمای قلوب عاشقان اهل بیت بر گرمای جغرافیایی غلبه می کند، افزود: زائران حسینی از تمام کشورهای دنیا با سنین مختلف، آیین و مسلک متعدد در بدترین شرایط آب و هوایی و گرد و غبار فقط به امام سوم شیعیان می اندیشند و انگیزه این کار بزرگ فقط عشق و علاقه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه راز ماندگاری عاشورا به اهداف گسترده امام حسین و یارانش، نقش آفرینی اهل بیت و مردمی بودن این حماسه باز می گردد، خاطرن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر ششمین اشکواره ملی فرهنگی هنری حسینی در آمل رونمایی شد

پوستر ششمین اشکواره ملی فرهنگی هنری حسینی در آمل رونمایی شد