مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 10:302023-09-10سياسي

ضرورت تبیین رشادت های دوران دفاع مقدس برای نسل جوان


تبیین رشادت های دوران دفاع مقدس برای نسل جوان ضرورت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کیا عاشوری صبح یکشنبه در جلسه برنامه ریزی بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از پیشکسوتان اظهار کرد: خودباوری نسل امروز انقلاب و دستاوردهای مثال زدنی نهضت مقاومت و بیداری اسلامی وامدار رشادت های متأثر از نهضت عاشورای رزمندگانی است که در میدان عمل ثابت نمودند در فرهنگ دینی و با تکیه بر ایمان و اراده، هر چیز شدنی است.

سرپرست فرمانداری رشت افزود: فداکاری شهدا و ایثارگران سبب شد تا تلاش های جهان استکبار در مخالفت با انقلاب اسلامی مردم ایران، در حد تهدیدات تو خالی باقی بماند.

وی با اشاره به ماندگاری راه شهدای عاشورا ادامه داد: حضور کودک شش ماهه در کربلا را امروز در خانواده های شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم می بینیم، آنجا که شهید مدافع حرم شهرستان رشت پیش از آنکه تولد فرزند خود را ببیند به مقام رفیع شهادت نائل می شود.

عاشوری یکی از اهداف انقلاب اسلامی را زیر بار ظلم نرفتن، از خودگذشتگی و ایثار در برابر وطن دانست و گفت: فلسفه دفاع مقدس درس بزرگی است که از عاشورا گرفته شده و همانطور که دیدیم با کمترین امکانات توانستیم در برابر دشمنان مشترک از بیش از 60 کشور دنیا در جنگ تحمیلی سربلند باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تبیین رشادت های دوران دفاع مقدس برای نسل جوان

ضرورت تبیین رشادت های دوران دفاع مقدس برای نسل جوان