مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 14:502023-09-01سياسي

اربعین حرکت بزرگی در مسیر آمادگی برای ظهور است


امام جمعه آرادان با بیان اینکه اربعین حرکت بزرگی در مسیر آمادگی برای ظهور حضرت حجت (عج) است، گفت: این تجمع باشکوه، امام حسین(ع) را به دنیا معرفی می.

- آرادان- امام جمعه آرادان با بیان اینکه اربعین حرکت بزرگی در مسیر آمادگی برای ظهور حضرت حجت (عج) است، گفت: این تجمع باشکوه، امام حسین(ع) را به دنیا معرفی می.

کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه های نماز جمعه این هفته آرادان به میزبانی مسجد صاحب الزمان (عج) اربعین حسینی را گردهمایی عظیم ملت های مختلف دانست و تاکید کرد: در گذرگاه منطقه غرب و کردستان تصاویر حاکی از حضور پرشور برادران اهل سنت در راهپیمایی اربعین حسینی و برپایی موکب های بزرگ زائران دارد.

وی با بیان اینکه این نشان می دهد که همه محب امام حسین (ع) هستند و با عشق و شور خاصی از زائران پذیرایی می شود، افزود: از بسیاری کشورها حتی هندوستان و پاکستان و افغانستان و از کشورهای غربی و … این روزها زائران خود را به سمت کربلا می رسانند که نشان می دهد این تجمع باشکوه امام حسین (ع) را به دنیا معرفی کرده است.

امسال آرادان موکب خواهد داشت امام جمعه آرادان با بیان اینکه اربعین حرکت بزرگی در مسیر آمادگی برای ظهور حضرت حجت (عج) است، تاکید داشت: امسال برای نخستین بار شهرستان آرادان نیز در اربعین حسینی موکب خواهد داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین حرکت بزرگی در مسیر آمادگی برای ظهور است

اربعین حرکت بزرگی در مسیر آمادگی برای ظهور است