مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 07:252023-09-19پزشكي

کاهش 12 درصدی عملیات های هوایی اورژانس چهارمحال و بختیاری


رییس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در 6 ماهه نخست امسال 36 مأموریت هوایی توسط اورژانس استان انجام شده است، - محمود شمسی پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به آمار ماموریت های هوایی اورژانس چهارمحال و بختیاری، گفت: در سال گذشته مجموعا 68 ماموریت هوایی جهت امدادرسانی به بیماران و مصدومان در شرایط خاص و یا مناطق صعب العبور صورت گرفته است.

رییس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در 6 ماهه سال گذشته 41 مأموریت هوایی توسط تکنسین های اورژانس استان انجام شده است، ادامه داد: در این ماموریت ها به 24 بیمار و مصدوم امدادرسانی شده است که 11 نفر آن ها آقا و 13 نفر خانم بودند.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون 36 مأموریت هوایی و امدادرسانی به 28 بیمار و مصدوم انجام شده است، از این تعداد به 18 مورد خانم و 10 مورد آقا خدمات رسانی صورت گرفته است.

شمسی پور در پایان با اشاره به اینکه عملیات های هوایی استان امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 12 درصد کاهش یافته است، خاطرنشان کرد: در هر عملیات امداد و نجات هوایی یک نیروی تکنسین اورژانس و 2 خلبان جهت امدادرسانی به موقع به افراد و نجات جان آن ها در سریع ترین زمان ممکن همکاری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 12 درصدی عملیات های هوایی اورژانس چهارمحال و بختیاری

کاهش 12 درصدی عملیات های هوایی اورژانس چهارمحال و بختیاری