مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 21:102023-08-23اقتصادي

افتتاح پروژه های هفته دولت گلستان با حضور رییس جمهور


استاندار گلستان از سفر قریب الوقوع رییس جمهور به استان خبر داد و گفت: پروژه های هفته دولت به صورت متمرکز با حضور رییس جمهور افتتاح و کلنگ زنی می شود.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان از سفر قریب الوقوع رییس جمهور به استان خبر داد و گفت: پروژه های هفته دولت به صورت متمرکز با حضور رییس جمهور افتتاح و کلنگ زنی می شود.

علی محمد زنگانه عصر چهارشنبه، یکم شهریور در قرارگاه خبری شهید همدانی ویژه هفته دولت 1402 اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت، 33 هزار و 890 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار بالغ بر 947 میلیارد تومان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود، که با این پروژه ها، 39 هزار و 378 شغل برای مردم استان ایجاد شده یا خواهد شد.

وی با بیان اینکه از مجموع پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی استان، یک هزار و 563 پروژه عمرانی و 32 هزار و 327 پروژه اقتصادی و اشتغالزایی است، افزود: از این تعداد 19 هزار و 419 پروژه افتتاح و عملیات اجرایی 14 هزار و 419 پروژه نیز آغاز می شود.

گلستان استان برتر در 3 حوزه اقتصاد، صنعت و خدمات استاندار گلستان در گزارشی از مهم ترین اقدامات 22 ماهه خود در استان به عنوان استاندار، از رشد مثبت اقتصادی استان در حوزه های کشاورزی، خدمات و صنعت خبر داد و گفت: گلستان جزو سه استان برتر کشور در این سه حوزه است و در حوزه صنعت و حمایت از بنگاه های کوچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه های هفته دولت گلستان با حضور رییس جمهور

افتتاح پروژه های هفته دولت گلستان با حضور رییس جمهور