مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 15:552023-08-26اقتصادي

پرواز های چارتری به مناطق آزاد تا کی ممنوع است؟


رییس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به این که با توجه به پرواز های اربعین، فروش چارتری پرواز ها تا پایان تابستان ممنوع است، گفت: با شروع فصل پاییز مجدداً بررسی ها صورت می گیرد و بر اساس نظرات کارشناسی اقدام می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، در حالی وزیر راه و شهرسازی پرواز های چارتری را ممنوع کرده است که رییس سازمان هواپیمایی کشوری از بررسی برقراری این پرواز ها همزمان با آغاز فصل پاییز خبر داد.

 محمد محمدی بخش در واکنش به فروش چارتری مناطق آزاد گفت: فروش چارتری یک موضوع مهم و چالشی برای بخش هوایی محسوب می شود و به دلیل آنکه عرضه و تقاضا را دچار چالش می کند آن را متوقف کردیم.

وی با اشاره به این که با توجه به پرواز های اربعین، فروش چارتری پرواز ها تا پایان تابستان ممنوع است، افزود: با شروع فصل پاییز مجدداً بررسی ها صورت می گیرد و بر اساس نظرات کارشناسی اقدام می کنیم.

وی با تأکید بر این که به دنبال رونق مناطق آزادیم، اما باید چارچوب های لازم رعایت شود و قیمت مصوب را کنترل می کنیم ، تصریح کرد: بر اساس قانون و مصوبات به مناطق آزاد کمک می کنیم تا بسته سفری هتل همراه با بلیت هواپیما به مردم عرضه شود.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری یادآور شد: معمولاً در تابستان و ایام محرم و صفر مسافر کمتری به این مناطق مراجعه می کنند، اما اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرواز های چارتری به مناطق آزاد تا کی ممنوع است؟

پرواز های چارتری به مناطق آزاد تا کی ممنوع است؟