مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 15:152023-09-04سياسي

قالیباف: هوشمندسازی به مدیریت بودجه، هزینه و حسابرسی کمک می کند


هنگامی از مدیریت بودجه، هزینه و حسابرسی صحبت می کنیم که به حق و صحیح است، در همین جا باید کار دقیق هم انجام دهیم که در این زمینه هوشمندسازی بسیار کمک کننده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی صبح امروز(دوشنبه، 13 شهریور ماه) در نشستی که با موضوع ارائه اولیه گزارش تفریغ بودجه 1401 در دیوان محاسبات کشور برگزار شد، ضمن آرزوی قبول عزاداری های ایام و تشکر از رییس کل، دادستان و سایر مدیران و اعضای دیوان محاسبات کشور، گفت: اگر از منظر یک مدیر اجرایی به دیوان نگاه کنیم می بینیم که این دیوان چگونه می تواند نقش کلیدی و جدی داشته باشد.

سازمان بازرسی و دیوان محاسبات روحیه شجاعت و جسارت را از مدیران گرفته است رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به صورت مکرر از سوی کارکنان دیوان پیغام دریافت می کنم که چرا در نشست هایی که در جریان سفرهای استانی شکل می گیرد، از دیوان گله می کنید، اظهار داشت: بارها تأکید کرده ام که سازمان بازرسی و دیوان محاسبات روحیه شجاعت و جسارت را از مدیران گرفته و باید بپذیریم این موضوع وجود دارد.

وی افزود: این صحبت به این معنا نیست که دیوان و یا سازمان بازرسی نباید کار خود را انجام دهند بلکه مانند یک جراحی عمیق و دقیقی باید در حین کار مراقبت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: هوشمندسازی به مدیریت بودجه، هزینه و حسابرسی کمک می کند

قالیباف: هوشمندسازی به مدیریت بودجه، هزینه و حسابرسی کمک می کند