مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 13:552023-08-26سياسي

آل هاشم رسانه ها را به تقوای نوشتاری دعوت کرد


امام جمعه تبریز با دعوت رسانه ها به تقوای نوشتاری گفت: نقد کارساز است اگر منصفانه و حکمت آمیز باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم امروز در دیدار نمایندگان تشکل های رسانه ای استان با وی با بیان این که جامعه توسعه یافته ی امروزی باید بتواند در کنار شاخص های اقتصادی، بر معیار آموزش و اطلاعات و در حقیقت بر عنصر دانایی اجتماعی تاکید کند، اظهار کرد: در چنین جامعه ای رسانه ها با تولید مطلوب اطلاعات نقش بسیاری در ارتقای سطح آگاهی های گوناگون و ضروری برعهده دارند.

  وی در این رابطه افزود: اگر تشکل های رسانه ای و خبرنگاری معضلات جامعه را به خوبی بشناسد و اهمیت کارشان را در جهت حل مشکلات در نظر بگیرند، می تواند کمبودهای فکری، دیدگاه های غلط و موانع مفهومی و فرهنگی را به جامعه معرفی کند.

  آل هاشم با اشاره به این که خبرنگاران عملا در توسعه پایدار جوامع نقش بسیار مهمی بر عهده دارند و به عنوان نیروی محرکه در رشد و توسعه فرهنگی جامعه عامل مهمی به شمار می روند، ادامه داد: اگر بخواهیم توسعه یا پیشرفتی در کشورمان رخ دهد، باید مزیت ها و ضعف های فرهنگی خود را بشناسیم.

  وی با بیان این که در ابتدای فعالیت های مطبوعاتی، خبری از اینترنت و ماهواره و سایر رسانه های ارتباط جمعی نبود، یادآور شد: با وجود ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آل هاشم رسانه ها را به تقوای نوشتاری دعوت کرد

آل هاشم رسانه ها را به تقوای نوشتاری دعوت کرد