مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 17:452023-09-02ورزشي

عبدالرشید سعدالله‎ اف محروم می شود


روس ها از ابتدای سال گذشته حضور در مسابقات کشتی قهرمانی اروپا و قهرمانی جهان و همه تورنمنت های بین المللی این رشته ورزشی و بسیاری دیگر از مسابقات را از دست دادند و سال 2022 را بدون مدال به پایان رساندند.

برای سال 2023 اقدامات و تلاش هایی از سوی مامیاشویلی اتفاق افتاد تا در نهایت UWW تصمیم گرفت مجوز حضور کشتی گیران دو رده سنی نونهالان و نوجوانان را در مسابقات قاره ای و جهانی را صادر کند.

در ادامه نیز جوانان این کشور موفق شدند مثل دو رده سنی پایین تر بدون پرچم و سرود و همچنین بدون احتساب این تیم ها در رنکینگ تیمی، در مسابقات جهانی شرکت کنند.

هرچند روس ها توانستند در دو رده نوجوانان و جوانان در مسابقات جهانی کشتی بگیرند، اما تا بزرگسالان این کشور در بلگراد روی تشک نروند، بازگشت آنها به صحنه بی معنا بوده، چراکه در همه رشته ها ویترین بزرگسالان است.

روس ها از ابتدا به دنبال بازگشت تیم شان به مسابقات جهانی بلگراد بودند که اولین مرحله از گزینشی المپیک 2024 خواهد بود و از دست دادن این میدان، به معنای از دست رفتن خیلی چیزها برای شان خواهد بود.

بعد از آنکه در لیست اعلام شده کشتی گیران برای شرکت در مسابقات جهانی، نام کشتی گیران بلاروسی بود اما از روس ها خبری نبود، اتحادیه جهانی در خبری اعلام کرد که وضعیت 235 کشتی گیر روسی و بلاروسی را مورد بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبدالرشید سعدالله‎ اف محروم می شود

عبدالرشید سعدالله‎ اف محروم می شود