مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 13:102023-09-02سياسي

نماینده اوکراینی الاصل آمریکا خواستار تامین بودجه گردان نئونازی «آزوف» شد


عضو جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا پیشنهاد داده تا در بودجه دفاعی 2024 پنتاگون ممنوعیت ارسال بودجه به گردان آزوف اوکراین لغو شود.

- نماینده اوکراینی الاصل آمریکا خواستار تامین بودجه گردان نئونازی آزوف شد عضو جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا پیشنهاد داده تا در بودجه دفاعی 2024 پنتاگون ممنوعیت ارسال بودجه به گردان آزوف اوکراین لغو شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از آر تی، متمم پیشنهادی ویکتوریا اسپارتز قصد دارد ممنوعیت تامین بودجه این گردان بدنام اوکراینی را که در 2018 به دلیل ماهیت نئونازی این گردان وضع شده بود، لغو کند.

از سوی دیگر، اندی اوگلز، دیگر عضو جمهوری خواه مجلس نمایندگان می خواهد محدودیت مالی وضع شده علیه گردان آزوف را به تبادل اطلاعات گسترش دهد و همچنین هر نوع کمکی به سپاه داوطلب روسیه را هم ممنوع کند.

سپاه داوطلب روسیه یک واحد شبه نظامی متشکل از شهروندان روسیه است که با حمله روسیه به اوکراین، در این کشور مستقر شده اند.

طبق گزارش ها، این گروه متشکل از مهاجران روسی است که نقطه اشتراک برجسته آن ها مخالفت با ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه است.

این نماینده آمریکایی پیش تر سعی کرده با پیشنهاد متمم هایی بر قانون مجوز دفاع ملی، از ارسال بودجه، تجهیزات، سوخت یا هر حمایت دیگری از گردان آزوف، سپاه داوطلب روسیه یا هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده اوکراینی الاصل آمریکا خواستار تامین بودجه گردان نئونازی «آزوف» شد

نماینده اوکراینی الاصل آمریکا خواستار تامین بودجه گردان نئونازی «آزوف» شد