مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 13:212023-09-04حوادث

زنگ خطر کمبود آمبولانس در اندیمشک به صدا درآمد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سانحه رانندگی برخورد اتوبوس حامل زائران اربعین حسینی با تریلر در کیلومتر 7 آزاد راه پل زال-اندیمشک 2 فوتی و 23 مصدوم بر جای گذاشت اما با وجود کمبود آمبولانس در اندیمشک، این 23 مصدوم چگونه به بیمارستان رسیدند؟ عارف اصل شرهانی سخنگوی اورژانس خوزستان در این زمینه اظهار کرد: این حادثه در ساعت 3:50 دقیقه بامداد روز یکشنبه 12 شهریور رخ داد و پنج دستگاه آمبولانس 115 از اندیمشک، سه دستگاه آمبولانس از دزفول، کد جاده ای چینه زال از لرستان و 2 کد از هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

در این شرایط باید از مسئولان مربوطه پرسید با توجه به مسافت شهرهای نام برده تا رسیدن به محل تصادف اگر به علت دیر رسیدن برای 23 مصدوم این حادثه اتفاق ناگواری رخ می داد چگونه می توانستند با وجود اطلاع قبلی از کمبود آمبولانس در شهرستان اندیمشک و ورود میلیونی زائران به این شهر خود را مبرا دانسته و یا چگونه اورژانس می توانست در صورت ایجاد مشکل و یا حادثه همزمان در سایر نقاط شهر پاسخگوی تمامی آنها باشد.

اندیمشک با 160 هزار جمعیت و قرار گرفتن در جاده ترانزیتی کشوری و بالا بودن تصادفات جاده ای خطرناک در این مسیرها دارای تنها 3 آمبولانس جاده ای فعال است، اکنون با ورود جمعیت میلیونی زائران حسینی به شهرستان کاستی ها در شبکه بهداشت و درمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر کمبود آمبولانس در اندیمشک به صدا درآمد

زنگ خطر کمبود آمبولانس در اندیمشک به صدا درآمد