مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 01:202023-09-13سياسي

ریشه یابی آسیب های اجتماعی از ضروریات لرستان است


استاندار لرستان با اشاره به اهمیت پرداختن به موضوع آسیب های اجتماعی در استان، گفت: احصاء و ریشه یابی آسیب های اجتماعی و ارائه راهکار برای کنترل و رفع آن ها از ضروریات امروز است.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان با اشاره به اهمیت پرداختن به موضوع آسیب های اجتماعی در استان، گفت: احصاء و ریشه یابی آسیب های اجتماعی و ارائه راهکار برای کنترل و رفع آن ها از ضروریات امروز است.

فرهاد زیویار بیست و دوم شهریورماه در جلسه نهایی هماهنگی ارکان اجرایی همایش ملی مسائل اجتماعی ایران (چالش ها و راهکارها) ضمن تسلیت ایام سوگواری رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) اظهار کرد: آسیب های اجتماعی یکی از موضوعات اساسی جامعه و لرستان به شمار می روند.

وی با اشاره به اینکه موضوع آسیب های اجتماعی یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری است، بیان کرد: ایشان همواره بر تلاش برای رفع آسیب های اجتماعی به صورت تحولی، سریع و جهادی تأکید دارند.

زیویار آسیب های اجتماعی را دسته ای از نابسامانی ها و ناهنجاری های رفتاری افراد یک جامعه به صورت فردی و جمعی دانست که ریشه در بی نظمی ها، کج کارکردی های پدیده های اجتماعی و پیامدهای نامطلوب آن ها دارند و گفت: این آسیب ها غالبا باعث رنجش روانی، جسمی و مادی اقشار خاص و آسیب پذیر جامعه می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریشه یابی آسیب های اجتماعی از ضروریات لرستان است

ریشه یابی آسیب های اجتماعی از ضروریات لرستان است