مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 11:452023-09-11اجتماعي

ساخت تصفیه خانه فاضلاب نظرآباد به زودی آغاز می شود


جمع آوری فاضلاب های شهری نقش به سزایی در ارتقای کیفیت منابع آبی و خاکی خواهد داشت و در کل به نفع محیط زیست تمام می شود.

- ایسنا/البرز رییس اداره محیط زیست نظرآباد گفت: جمع آوری فاضلاب های شهری نقش به سزایی در ارتقای کیفیت منابع آبی و خاکی خواهد داشت و در کل به نفع محیط زیست تمام می شود.

محمد محمودی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه مجوز محیط زیست برای ایجاد تصفیه خانه فاضلاب شهری در نظرآباد صادر شده، اظهار کرد: با صدور مجوز، اقدامات لازم از سوی آبفای استان برای جذب اعتبار و آغاز این پروژه صورت می گیرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر به جز یکی از پروژه های مسکن مهر که دارای تصفیه خانه جداگانه است، هیچ نقطه ای در شهرستان نظرآباد شبکه جمع آوری فاضلاب شهری ندارد.

وی توضیح داد: فاضلاب شهری این شهرستان در حال حاضر از طریق کانال آب های سطحی جمع آوری می شود که بخشی از آن سر از زمین های کشاورزی درمی آورد.

این مسئول اضافه کرد: با ایجاد این سیستم، فاضلاب شهری حدود 170 هزار نفر مدیریت می شود و با توجه به وضعیت نامناسب منابع آبی، می توان با بازچرخانی آن بخشی از آب مورد نیاز برای صنایع و آبیاری فضای سبز شهری را رفع کرد.

وی با اشاره به افزایش جمعیت نظرآباد ابراز کرد: در ایجاد این تصفیه خانه باید آینده نگری صورت بگیرد و پیش بینی افزایش جمعیت این ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت تصفیه خانه فاضلاب نظرآباد به زودی آغاز می شود

ساخت تصفیه خانه فاضلاب نظرآباد به زودی آغاز می شود