مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 19:152023-09-12بين الملل

آغاز درگیری های شدید در اردوگاه «عین الحلوه»/ ابومرزوق وارد لبنان شد


در درگیری های شدید امروز در اردوگاه فلسطینی «عین الحلوه» واقع در جنوب لبنان، چند نفر از طرف های درگیر زخمی شدند.

- آغاز درگیری های شدید در اردوگاه عین الحلوه / ابومرزوق وارد لبنان شد در درگیری های شدید امروز در اردوگاه فلسطینی عین الحلوه واقع در جنوب لبنان، چند نفر از طرف های درگیر زخمی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با وجود تلاش ها برای توقف درگیری ها بین گروه های مختلف فلسطین در اردوگاه عین الحلوه واقع در جنوب لبنان، این درگیری ها مجدداً از عصر امروز سه شنبه آغاز شد.

پایگاه خبری العهد لبنان در این باره گزارش داد که دامنه درگیری ها از محله الطیری ، الراس الاحمر و البستان به محله های البرکسات و الطواری گسترش پیدا کرد.

بر اساس این گزارش، طرف های درگیر از گلوله های خمپاره استفاده کردند و یک گلوله خمپاره نزدیک جاده مک دونالدز- صیدا سقوط کرد و به سمت محله دانشگاه در صیدا به شدت تیراندازی شد.

موسی ابومرزوق معاون رییس جنبش حماس در خارج امروز سه شنبه با هدف برقراری آتش بس در اردوگاه فلسطینی عین الحلوه و در سفری چنده روزه، وارد لبنان شد.

جنبش حماس طی بیانیه ای اعلام کرد که این سفر به منظور بررسی و پیگیری تحولات جاری در اردوگاه های آوارگان فلسطینی در لبنان به ویژه اردوگاه عین الحلوه صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز درگیری های شدید در اردوگاه «عین الحلوه»/ ابومرزوق وارد لبنان شد

آغاز درگیری های شدید در اردوگاه «عین الحلوه»/ ابومرزوق وارد لبنان شد