مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 08:352023-09-09اقتصادي

پیشرفت فیزیکی طرح فاضلاب اهواز به حدود 60 درصد رسید


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی طرح فاضلاب اهواز به حدود 60 درصد رسیده است، گفت: در تلاش هستیم به زودی و در کمترین زمان ممکن پیشرفت فیزیکی این طرح را به بالای 75 درصد برسانیم.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی طرح فاضلاب اهواز به حدود 60 درصد رسیده است، گفت: در تلاش هستیم به زودی و در کمترین زمان ممکن پیشرفت فیزیکی این طرح را به بالای 75 درصد برسانیم.

محمدرضا کرمی نژاد در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه قبل از دولت سیزدهم تنها 30 درصد فاضلاب شهر اهواز تکمیل شده بود، اظهار کرد: در دو سال اخیر و با توجه ویژه دولت سیزدهم 30 درصد دیگر از پروژه فاضلاب شهر اهواز اجرایی شده و پیشرفت این طرح به حدود 60 درصد رسیده است.

وی افزود: در تلاش هستیم به زودی و در کمترین زمان ممکن 15 درصد دیگر از پروژه فاضلاب اهواز را تکمیل کنیم و پیشرفت فیزیکی این طرح را به بالای 75 درصد برسانیم.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: هیچ طرح عمرانی در حوزه فاضلاب اهواز تعطیل نشده است و تلاش شرکت آبفا خوزستان و عزم دولت سیزدهم تکمیل و بهره برداری از فاضلاب اهواز در کوتاه ترین زمان ممکن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت فیزیکی طرح فاضلاب اهواز به حدود 60 درصد رسید

پیشرفت فیزیکی طرح فاضلاب اهواز به حدود 60 درصد رسید