مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 13:102023-09-18اقتصادي

تقویت واحدهای تولیدی بسترساز توسعه همه جانبه در کردستان است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: تقویت و فعال سازی واحدهای تولیدی بستر اشتغال و توسعه همه جانبه استان را به صورت متوازن فراهم می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، علی نوری پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کردستان  که مختص به شهرستان قروه برگزار شد، اظهار داشت: استان دارای ظرفیت های خوبی است و باید با برنامه ریزی و بسترسازی های لازم از این ظرفیت ها به بهترین شکل بهره گرفت.

وی با تاکید براینکه  دستگاه های اجرایی موظف به فراهم کردن بسترها و زیرساخت های لازم برای فعالیت و تقویت واحدهای تولیدی هستند، یادآور شد: تقویت و فعال سازی واحدهای تولیدی بستر اشتغال و توسعه همه جانبه استان را به صورت متوازن فراهم می کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان تصریح کرد: امروز از طرح های کشاورزی، صنعتی و واحدهای تولیدی بازدید شد که 15 سال است، راکد مانده و در این کارگروه در خصوص آغاز به کار آنها مصوباتی صورت گرفت که انتظار می رود در آینده نزدیک بستر فعالیت آنها فراهم شود.

نوری با اشاره به این مطلب که شخصاً یک ماه دیگر پیگیر روند پیشرفت مصوبات این کارگروه خواهم بود، گفت: مصوبات در جلسات باید به صورت مستمر پیگیری شود تا نتیجه مطلوب برای فعال سازی واحدهای تولیدی به دست بیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت واحدهای تولیدی بسترساز توسعه همه جانبه در کردستان است

تقویت واحدهای تولیدی بسترساز توسعه همه جانبه در کردستان است