مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 15:452023-08-25سياسي

کارمندان نظام اسلامی باید وجدان کاری داشته باشند


مشگین شهر_امام جمعه شهرستان مشگین شهر گفت: کارمندان دولتی باید وجدان کاری داشته باشند و برای رضایت خدا و مردم تلاش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند اظهار کرد: در نظام اسلامی کارمندان باید وجدان کاری داشته باشند و برای رضایت خدا و مردم تلاش کنند.

وی با بیان اینکه کارمند اجیر مردم هست و خدمت به مردم وظیفه ذاتی آن ها است، گفت: مسئولان و کارمندان دولتی نباید کار امروز را به روزهای دیگر بیندازند و سبب بی نظمی در امورات اداری شوند که این کار خلاف شرع مقدس هست.

امام جمعه شهرستان مشگین شهر با اشاره به اینکه خلاف وعده داده شده در مردم ناامیدی ایجاد می کند، بیان کرد: برخی از مسئولان در شهرستان نسبت به وعده های داده شده عمل کنند تا مردم دروغگو خطاب نکنند.

حجت الاسلام باوقار همچنین ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی ایام ماه سفر را به محضر نمازگزاران تسلیت عرض کرد و گفت: بحث امروز ما درباره امید است، امید غایتی از غایات حماسه حضرت سید الشهدا (ع) است.

وی با بیان اینکه جریان نفاق با استفاده از قدرت رسانه از توطئه های پیچیده و خطرناک منافقان است، گفت: دشمنان در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تمام همت خود را وارد میدان کرده اند و هر موفقیتی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارمندان نظام اسلامی باید وجدان کاری داشته باشند

کارمندان نظام اسلامی باید وجدان کاری داشته باشند