مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 15:302023-08-25سياسي

حل مشکلات مردم از مهم ترین مأموریت های دولت مردان است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: حل مشکلات مردم از مهم ترین مأموریت های دولت مردان است که باید تلاش جدی در این زمینه انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه بوشهر با اشاره به آغاز برنامه های اربعین حسینی اظهار داشت: پیاده روی میلیونی اربعین حسینی نشان از انتقال راه و فرهنگ عاشورا حسینی در جهان است وی اربعین حسینی را یک حرکت الهی دانست و بیان کرد: تاسی از فرهنگ امام حسین علیه السلام، راه کمال و نجات و علاقه مردم از اربعین حسینی سرآغاز ظهور مهدی موعود (عج) است.

صفایی بوشهری با بیان اینکه حضور مردم استان بوشهر در پیاده روی اربعین حسینی باشکوه و پرشور است افزود: اربعین فرصت خدمت و از خود گذشتن مانند حضرت امام حسین علیه السلام است، فرصت اربعین نباید برای گران شدن برخی امور شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، اضافه کرد: چون مردم علاقه برای حضور در پیاده روی اربعین حسینی دارند در برخی جاها مشاهده می شود قیمت وسایل نقلیه گران می کنند.

وی با بیان اینکه جوانان، نوجوانان و سایر اقشار مردم به سمت بارگاه آسمانی حضرت امام حسین علیه السلام پیاده حرکت می کنند تأکید کرد: جایز نیست برخی از این فرصت سوءاستفاده کنند و قیمت ها را افزایش دهند و چند برابر کنند، همه باید خدمت گزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات مردم از مهم ترین مأموریت های دولت مردان است

حل مشکلات مردم از مهم ترین مأموریت های دولت مردان است