مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 17:002023-09-02سياسي

مردم در گام دوم پیش برنده انقلاب اسلامی هستند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس گفت: در گام دوم انقلاب گروه های مردمی و جهادی هستند که انقلاب را پیش برده و نقش محوری را ایفا می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسماعیل قزل سفلی ظهر شنبه در گردهمایی اعضا سازمان های مردم نهاد فارس در شیراز بیان کرد: استفاده نکردن از گروه های مردمی و به کارگیری آنها نقطه ضعفی است که در تمام دولت ها وجود داشته و ضرورت دارد که این روند اصلاح شود.

معاون استانداری فارس ادامه داد: علت این اتفاق نیز نخست این است که ما در دانش حکمرانی ضعیف هستیم و به رغم داشتن توان انجام کار پروژه ای، در انجام کار پروسه ای مشکل داریم و دوم نیز ضعفی است که در الگوهای حکمرانی مردمی به آن دچار هستیم و اراده ای هم برای حل آن وجود ندارد.

او اظهار کرد: اگر می بینیم که دستگاه های اجرایی با تشکل های مردم نهاد مشارکت نمی کنند علتش این ست که در بخشی ساز و کار وجود ندارد و در بخش دیگر نیز اراده ای برای انجام این کار نیست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: تشکل ها و مشارکت اجتماعی فقط در سمن ها خلاصه نمی شود و ما به عنوان حاکمیت به سوی تمام کسانی که بتوانند به مردم و نظام خدمت کند دست یاری دراز می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در گام دوم پیش برنده انقلاب اسلامی هستند

مردم در گام دوم پیش برنده انقلاب اسلامی هستند