مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 09:562023-08-29سياسي

دادستان قم از دستگیری یک کلاهبردار با وعده اعطا وام خبر داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، دادستان عمومی و انقلاب قم حجت الاسلام و المسلمین حسن غریب از دستگیری متهم با وعده اعطا وام 60 میلیون تومانی در این استان خبر داد و گفت: این متهم طی قراردادی از هر یک از مالباختگان مبلغ 5 تا 9 میلیون تومان در ازای پرداخت هر وام 60 میلیون تومانی قرض الحسنه دریافت و بدون عمل به تعهدات خود متواری شده بود.

وی با اعلام اینکه با وصول شکایات متعدد در دادسرای قم و صدور دستورات قضایی و پیگیری شعبه 3 دادیاری متهم در یکی از مسافرخانه های قم دستگیر شد، گفت: متهم با وعده معرفی به صندوق قرض الحسنه برای اخذ بیش از 50 وام کم بهره حدود 380 میلیون تومان از متقاضیان دریافت کرده است.

غریب در خصوص شگرد این کلاهبردار گفت: متهم به دلیل دارا بودن حساب مالی نزد یکی از صندوق های قرض الحسنه امکان معرفی متقاضی نیازمند برای دریافت وام را داشته است و بر این اساس طی قرار داد اخذ وام از متقاضیان در ازای دریافت وام 60 میلیون تومانی مبالغی در حدود 5 تا 9 میلیون تومان دریافت کرده است و در مرحله اول تعدادی از متقاضیان به صندوق قرض الحسنه معرفی و وام ها نیز پرداخت شده است.

وی افزود: متهم پس از جلب اعتماد و دریافت مبالغ از اطرافیان و متقاضیان، نسبت به معرفی متقاضیان به صندوق قرض الحسنه و پاسخگویی به تماس های آنان اجتناب نموده و محل کار خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان قم از دستگیری یک کلاهبردار با وعده اعطا وام خبر داد

دادستان قم از دستگیری یک کلاهبردار با وعده اعطا وام خبر داد